søndag den 14. september 2014

En kreativ weekend efter en hård uge

I denne uge har jeg været på Rustur med de nye på mit studie. Det var en hyggelig tur, men også en hård tur, hvor det med søvn var en mangelvare. Vi boede i en spejderhytte oppe ved Sæby. En rigtig god hytte med dejligt meget plads.
I går var jeg i Stof og Stil for at købe lidt til at være kreativ. En af de ting jeg har lavet er key-hanger som kan være praktiske hvis man er lidt træt af at have en taske med bare for at have sine nøgler med. Krogen eller hvad den hedder er købt billig i Søstrene Grene. Jeg har brugt skråbånd istedet for Grosgrain, da det jeg havde var for smalt. Den DIY jeg har brugt har jeg fundet på Brumbas' blog. De er lette at lave, og jeg glæder mig til, at bruge min. Jeg har også lavet lidt julepynt til en pakkekalender til min mor, men synes det er for tidligt at vise frem, og jeg risikere, at hun kigger med.
Med Kreative Hilsner Christina

Den smukke strand i nærheden af vores hytte



Keyhanger i blå


Keyhanger i grå/neongul

1 kommentar:

  1. Den er superfin din keyhanger. Kender godt det med de nøgler. ;0)

    SvarSlet

Tak for din kommentar - det varmer