søndag den 17. august 2014

Kreativ i august

På denne regnfulde søndag har tiden gået med at pleje mine tømmermænd efter bartenderfesten i går/nat. Men en dag hvor regnen bar siler ned har jeg set lidt på nogle af de kreative projekter som det er blevet til i løbet af sommeren. Det har været meget origami, som jeg egentlig synes er en hyggelig og billig hobby, hvor man kan få mange timer til at gå.
Nu har jeg blogget i næsten to år, og når jeg ser på min blog kan jeg konstatere, at mine kreative ideer har været meget forskellige. Det begyndte med til-og fra kort og andet julepynt, så har syet meget, det har stået på Zentangle, og meget andet. Hvor det denne sommer har stået på origami i lange baner. Jeg skifter tit interesse, da jeg ofte oplever at en kreativ ting kan blive kedelig og ensformig. Nogengange vil jeg ønske, at min kreative evner kunne fokusere på det samme i længere tid, da det økonomisk og pladsmæssigt kræver en del at skifte interesse så ofte. På den anden side synes jeg også det er en god evne at udvikle sig og have mange evner inden for det kreative, og kunne se muligheder og interesser i mange forskellige ting.
Nedenfor kan du se nogle af de projekter som sommeren har budt på..
Med Kreative Hilsner Christina
Rigtig mange Sonobe kugler lavet over sommeren..


En 3D origami svane som jeg også tidligere har blogget om
Origami sommerfugle lavet af noget smukt papir købt på engelsk hjemmeside 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for din kommentar - det varmer